NEHÉZ FOGANÁS - MEDDŐSÉG


A nehéz foganásra, a baba iránti hosszú, reménytelen várakozásra nem készülhetsz fel előre. A hónapról hónapra való sikertelenség nagyon sok erődet emészti fel; igénybe veszi a lelkedet, a párkapcsolatodat, érinti az önbecsülésedet. Megtanulsz félni, és szorongani...
A meddőség hátterében mély, rejtett okok szerepelhetnek, ezért fontos tudni, hogy miként szövődött az életed, és hogyan lehet segíteni, korrigálni a múltad egy-egy szeletét. Hiába van ott a gyermekvállalásra kimondott tudatos „igen", ha a spontán, vagy mesterséges megtermékenyülés sikerét megvétózza egy fel nem ismert érzelem.

Tudtad-e, hogy
A nők nagy része megszokta, hogy ha eleget küzd, van eredmény, de a gyerek sajnos nem ilyen?
Ha kiszolgáltatva, rossz lelkiállapotban mész bele a lombikba, az kevésbé vezet sikerre, mintha kapnál hozzá lelki támogatás?
Ha édesanyádnak volt abortusza, azt tudattalanul, téged ért traumaként hordozhatod?
Sok generációs fékek is hatnak a termékenységre?
A fel nem ismert, vagy elmaradt gyászfolyamat depresszióssá tehet.  

Elsősorban akkor ajánljuk Neked a nehéz foganás és meddőség téma átgondolását,
Ha az orvos mindent rendben talált Nálad, mégis sikertelenül próbálkozol 1-2 éve.
Ha már fontolgatod a meddőségi kezeléseket.
Ha már benne vagy az inszeminációk, vagy lombikprogramok folyamatában.
Ha nyitott vagy arra, hogy mindennek a lelki hátterével is foglalkozz.
Ha már lehúz a vetélések és veszteségek fájdalma.
Ha bűntudatod van.
Ha már kezd rámenni a párkapcsolatod a folyamatra.
Ha belefáradtál a meddőségi kezelésekbe, de még nem sikerült lezárnod magadban azt az utat.
Ha már nem biztat az orvosod, hogy spontán teherbe fogsz tudni esni.
Ha már felbukkant benned az örökbefogadás gondolata, és szeretnél többet megtudni róla.  

Mi fog változni?
Csökkenni fog a szomorúságod és az összetörtséged érzése.
Nem fogod selejtesnek érezni magad.
Megtalálod az erőt döntéshez és a következő lépéshez.
Kisimultabb, nyugodtabb leszel - alkalmasabb a befogadásra.
Közelebb fogsz kerülni újra a párodhoz.
Fel fogod tudni oldozni magad.  

Milyen majdnemek vannak az életedben?
Tényleg beéred a majdnemmel?
Feladtad?
Hogyan lesz a majdnemből teljes?

Mennyire hagyod magadnak, hogy flörtölj és ünnepelj a világgal?
Mikor vesztetted el a szenvedélyt?
A szenvedély hogyan segít neked?
Mit fogsz most tenni?

Mennyire befolyásolnak a kétségeid?
Mekkora árat fizetsz azért, ha kételkedsz?
Milyen helyzetekben nem bízol önmagadban?

KRÍZISBEN VAGY, amikor kívülről szemlélve úgy tűnik, nincs nagy gond, de valójában egyetlenegy nap sem telik el anélkül a bántó gondolat nélkül, hogy „Istenemre mondom, az életnek ennél többről kell szólnia.”

Az is stressz, amiről már réges rég azt hiszed, hogy nem hat rád… A gyermekkori traumák behatolnak a bőr alá, és befolyásolják az élettani folyamataidat is. 

MIKOR NEM BÁNSZ JÓL MAGADDAL EGY KAPCSOLATBAN?
Ha nem működik a szex és az intimitás.
Ha másképp gondolkoztok az életről és családról.
Ha boldogtalanná tesz a másik.
És Te mégis kitartasz.

MI SZÁMÍT KRÍZISNEK?
Amikor mállanak szét azok az alapértékek, amelyekre az életedet alapoztad, és nincs helyettük semmid.
Ráadásul azt sem tudod, hogy hol keresd ezeket.